English
AAA
Mogućnost pristupa RSS   Mapa weba Korisni linkovi
 
Nakon što je javna rasprava o krovnom dokumentu reforme, Okviru nacionalnog kurikuluma, završila 27. svibnja 2016. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvorilo je javnu raspravu (savjetovanje sa zainteresiranom javnošću) o preostalim kurikulumskim dokumentima (izuzev kurikuluma nacionalnih manjina), kao i javnu raspravu o trima metodološkim priručnicima u kojima se, između ostaloga, nalaze osnovne smjernice za izradu kurikulumskih dokumenata.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje.
 
Nakon što je završila 27. svibnja 2016. javna rasprava o krovnom dokumentu kurikularne reforme, Okviru nacionalnoga kurikuluma, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta najavilo je 30. svibnja 2016. otvaranje javne rasprave (savjetovanje sa zainteresiranom javnošću) o preostalim kurikulumskim dokumentima kada ih Ekspertna radna skupina dostavi Ministarstvu.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta nastavlja s aktivnostima vezanim uz kurikularnu reformu s ciljem postizanja nacionalnoga konsenzusa oko reforme školstva. Stoga je Ministarstvo 47-orici članova SRS-a ponudilo produljenje rada na Cjelovitoj kurikularnoj reformi, na temelju Sporazuma odnosno Odluke o imenovanju (KLASA: 023-03/15-04/00002; URBROJ: 533-26-15-0014, od 30. prosinca 2015.).
 
Ministarstvo je jučer, 30. svibnja 2016., zatražilo od članova Ekspertne radne skupine (ERS), voditelja stručnih radnih skupina (SRS) te 47-orice članova Stručne radne skupine da dostave prijedloge predmetnih kurikuluma dorađene sukladno očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi. Tražene inačice word kurikulumskih dokumenata trebali su elektroničkim putem dostaviti Ministarstvu tijekom jučerašnjega dana.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta obavještava zainteresiranu javnost da je 27. svibnja 2016. završeno prikupljanje očitovanja zainteresirane javnosti, odnosno prva faza internetskog savjetovanja o Prijedlogu Okvira nacionalnoga kurikuluma.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvorilo je javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira nacionalnoga kurikuluma.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta obavještava zainteresiranu javnost da je na portalu eSavjetovanje započelo savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu prijedloga Okvira nacionalnoga kurikuluma.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta za svibanj najavljuje objavu poziva za iskazivanje interesa školama za sudjelovanje u eksperimentalnoj primjeni predmetnih/međupredmetnih/modularnih kurikuluma u osnovnoj i srednjoj školi u školskog godini 2016./2017. u sklopu cjelovite kurikularne reforme.
 

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta obavještava stručnu javnost da je u tijeku stručna rasprava o kurikulumskim dokumentima na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme.

 
Nacionalnim kurikulumima nastavnih predmeta određuju se svrha i ciljevi učenja i poučavanja nastavnoga predmeta, struktura pojedinoga predmeta u cijeloj odgojno-obrazovnoj vertikali, odgojno-obrazovni ishodi, pripadajuća razrada i opisi razina usvojenosti ishoda, učenje i poučavanje te vrednovanje u pojedinom nastavnom predmetu.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje nacionalni dokument Okvir za vrednovanje procesa i ishoda učenja u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje nacionalne dokumente Okvir za poticanje i prilagodbu iskustava učenja te vrednovanje postignuća djece i učenika s teškoćama i Okvir za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje Prijedlog Okvira nacionalnoga kurikuluma.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje prijedloge nacionalnih kurikuluma (Prijedlog izmjena i dopuna Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, Prijedlog Nacionalnog kurikuluma za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje, Prijedlog Nacionalnog kurikuluma za gimnazijsko obrazovanje, Prijedlog Nacionalnog kurikuluma za strukovno obrazovanje, Prijedlog Nacionalnog kurikuluma za umjetničko obrazovanje).
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje prijedloge nacionalnih kurikuluma međupredmetnih tema (Učiti kako učiti, Poduzetništva, Građanskog odgoja i obrazovanja, Zdravlja, Održivog razvoja, Osobnog i socijalnog razvoja, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije).
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta objavljuje prijedloge nacionalnih dokumenata (Prijedlog kurikuluma tehničkoga i informatičkoga područja, Prijedlog kurikuluma tjelesnoga i zdravstvenoga područja, Prijedlog kurikuluma matematičkoga područja, Prijedlog kurikuluma jezično-komunikacijskoga područja, Prijedlog kurikuluma prirodoslovnoga područja, Prijedlog kurikuluma umjetničkoga područja, Prijedlog kurikuluma društveno-humanističkoga područja).
 

Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjojškolsko obrazovanje

Razvoj društva temeljena na znanju i širenje globalizacijskih procesa naglasili su važnost obrazovanja za osobni i društveni razvoj. Republika je Hrvatska prepoznala potrebu preobrazbe školskoga sustava prema novim zahtjevima vremena, pri čemu osobitu važnost imaju promjene u području nacionalnoga kurikuluma.

Hrvatska se obrazovna politika opredijelila za izradbu Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje koji omogućuje da se sve sastavnice sustava smisleno i skladno povežu u jednu međusobno povezanu cjelinu.

Izradbi Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma prethodio je niz aktivnosti koje pokazuju trajno nastojanje hrvatske obrazovne politike za poboljšanjem kvalitete odgoja i obrazovanja. Temeljno obilježje Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma je prelazak na kompetencijski sustav i učenička postignuća (ishode učenja) za razliku od (do)sadašnjega usmjerenoga na sadržaj.

U Nacionalnomu okvirnomu kurikulumu definirane su temeljne odgojno-obrazovne vrijednosti, zatim ciljevi odgoja i obrazovanja, načela i ciljevi odgojno-obrazovnih područja, vrjednovanje učeničkih postignuća te vrjednovanje i samovrjednovanje ostvarivanja nacionalnoga kurikuluma. Određena su očekivana učenička postignuća za odgojno-obrazovna područja po ciklusima. Naznačena je predmetna struktura svakog odgojno-obrazovnog područja.

Nacionalni okvirni kurikulum čini polazište za izradbu nastavnih planova, odnosno definiranje optimalnoga opterećenja učenika, te izradbu predmetnih kurikuluma temeljenih na razrađenim postignućima odgojno-obrazovnih područja.

Izradba kurikulumskih dokumenata, uključujući i Nacionalni okvirni kurikulum, predstavlja složen i dugotrajan proces koji podrazumijeva trajno vrjednovanje i samovrjednovanje odgojno-obrazovnoga tijeka onih koji uče i onih koji poučavaju te stalnu povezanost obrazovne politike sa znanošću i odgojno-obrazovnom praksom.

Nacionalni okvirni kurikulum  svima nam pokazuje očekivani tijek odrastanja, odgoja i obrazovanja naše djece, učenika i mladih na putu ka znanju, kompetentnosti, uspjehu i konkurentnosti. Ta će očekivanja biti ispunjena odgovornom, savjesnom i dosljednom primjenom ovoga dokumenta.


Ekspertna radna skupina za Cjelovitu kurikularnu reformu je, nakon metodoloških priručnika za izradu kurikularnih dokumenata, objavila i radne verzije šest kurikularnih dokumenata: prijedloga Jezično-komunikacijskog područja kurikuluma, prijedloga kurikuluma međupredmetne teme Učiti kako učiti i prijedloga kurikuluma međupredmetne teme Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, prijedloga predmetnog kurikuluma za Povijest, prijedloga predmetnog kurikuluma za Biologiju i prijedloga predmetnog kurikuluma za Informatiku.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje javne pozive za prijavu kandidata za članove stručnih radnih skupina za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za nacionalne manjine koje se školuju po modelu A i modelu C.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove četiri stručne radne skupine za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za Francuski jezik, Talijanski jezik kao strani jezik, Psihologiju i Islamski vjeronauk.
 
Ministar znanosti, obrazovanja i sporta dr. sc. Vedran Mornar, donio je Odluku o poništenju dijela Javnog poziva za prijavu kandidata za članove 18 stručnih radnih skupina za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za Hrvatski jezik, Engleski jezik, Njemački jezik, Francuski jezik, Talijanski jezik, Matematiku, Prirodu i društvo, Glazbenu kulturu i Glazbenu umjetnost, Likovnu kulturu i Likovnu umjetnost, Prirodu, Biologiju, Fiziku, Kemiju, Geografiju, Povijest, Tehničku kulturu, Informatiku i Tjelesnu i zdravstvenu kulturu i dijela Javnog poziva za prijavu kandidata za članove 11 stručnih radnih skupina za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za Filozofiju, Sociologiju, Psihologiju, Logiku, Politiku i gospodarstvo, Etiku, Grčki jezik, Latinski jezik, Katolički vjeronauk, Pravoslavni vjeronauk i Islamski vjeronauk te objavi novog Javnog poziva za prijavu kandidata za članove četiri stručne radne skupine za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za Francuski jezik, Talijanski jezik kao strani jezik, Psihologiju i Islamski vjeronauk.
 
Premda broj prijava uvelike nadmašuje traženi potreban broj članova stručnih radnih skupina, zbog velikog zanimanja te brojnih upita odgojno-obrazovnih djelatnika kao i akademske i znanstvene zajednice, ministar znanosti, obrazovanja i sporta prof. dr. sc. Vedran Mornar odlučio je produljiti rok za prijave do četvrtka 11. lipnja 2015. godine do 24.00 sata.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove Stručne radne skupine za izradu prijedloga Okvira za poticanje i prilagodbu iskustava učenja te vrednovanje postignuća učenika s teškoćama u razvoju.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove Stručne radne skupine za izradu prijedloga Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovitih učenika.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove 11 stručnih radnih skupina za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za Filozofiju, Sociologiju, Psihologiju, Logiku, Politiku i gospodarstvo, Etiku, Grčki jezik, Latinski jezik, Katolički vjeronauk, Pravoslavni vjeronauk i Islamski vjeronauk.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove 18 stručnih radnih skupina za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma za Hrvatski jezik, Engleski jezik, Njemački jezik, Francuski jezik, Talijanski jezik, Matematiku, Prirodu i društvo, Glazbenu kulturu i Glazbenu umjetnost, Likovnu kulturu i Likovnu umjetnost, Prirodu, Biologiju, Fiziku, Kemiju, Geografiju, Povijest, Tehničku kulturu, Informatiku i Tjelesnu i zdravstvenu kulturu.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove 7 stručnih radnih skupina za izradu prijedloga kurikuluma međupredmetnih tema Učiti kako učiti, Poduzetništvo, Osobni i socijalni razvoj, Zdravlje, Održivi razvoj, Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije i Građanski odgoj i obrazovanje.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za članove 7 stručnih radnih skupina za izradu prijedloga matematičkog, jezično-komunikacijskog, prirodoslovnog, umjetničkog, tjelesnog i zdravstvenog, društveno-humanističkog i tehničko i informatičkog područja kurikuluma.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za 7 članova Stručne radne skupine za izradu prijedloga Okvira vrednovanja, ocjenjivanja i izvješćivanja o učeničkim postignućima.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za 7 članova Stručne radne skupine za izradu prijedloga Nacionalnog kurikuluma za umjetničko obrazovanje.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za 15 članova Stručne radne skupine za izradu prijedloga Nacionalnog kurikuluma za strukovno obrazovanje.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za 7 članova Stručne radne skupine za izradu prijedloga izmjena i dopuna Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za 15 članova Stručne radne skupine za izradu prijedloga Nacionalnog kurikuluma za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje.
 
Na temelju točke VI. Odluke o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (KLASA: 023-03/15-04/00002, URBROJ: 533-26-15-0001 od 28. siječnja 2015. godine), ministar znanosti, obrazovanja i sporta, na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme sukladno cilju 2. u poglavlju Rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za 11 članova Stručne radne skupine za izradu prijedloga Nacionalnog kurikuluma za gimnazijsko obrazovanje.
 
Kvaliteta odgoja i obrazovanja za svu djecu u Republici Hrvatskoj određena je kao cilj i načelo hrvatske odgojno-obrazovne politike koja je prepoznala potrebu za osuvremenjivanjem rada u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prihvaćajući kurikulumski pristup kako bi se odgovorilo razvojnim potrebama hrvatskog društva, imajući u vidu i europski i svjetski kontekst.
 
U pripremi dokumenta Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje, na razne je načine sudjelovao široki broj sudionika kojima dugujemo zahvalnost