English Mogućnost pristupa RSS   Mapa weba Korisni linkovi
Novosti
Natječaji
Dana 21. rujna 2016. u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta održan je radni sastanak vezan uz odredbe članka 4. stavka 2. i 4. Pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera kojemu su, uz predstavnike Ministarstva obrazovanja, nazočili predstavnici Ministarstva zdravlja, Hrvatske liječničke komore I Koordinacije liječnika hrvatske obiteljske medicine.
 
Zapošljavanje prve generacije doktoranada provedeno je u mandatu bivše Vlade 2014. godine u skladu sa Strateškim planom Hrvatske zaklade za znanost 2014. - 2018. kojim je predviđeno sklapanje ugovora o radu na određeno vrijeme od dvije godine za radno mjesto stručnog suradnika u sustavu znanosti i visokog obrazovanja i koeficijentom 1,261 uz mogućnost produljenja za još dvije godine na radno mjesto višeg stručnog suradnika s koeficijentom 1,406.
 
U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS-u) 14. rujna 2016. održana je 16. sjednica Nacionalnog vijeća za razvoj ljudskih potencijala (NVRLJP-a).
 
U ime Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te u svoje osobno ime čestitam vam na ulasku u finale Davis Cupa.
 
Ministar Predrag Šustar boravio je u dvodnevnome posjetu Istarskoj županiji.
 
Državne stipendije za mjesec rujan uplaćene su 19. rujna 2016. godine.
 
U povodu neutemeljenog problematiziranja trajanja zadnjega tjedna zimskoga odmora učenika osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2016./2017. od strane dijela javnosti i medija, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta radi potpune i točne informacije očituje se kako slijedi.
 
Financijska sredstva za sufinanciranje poticanja sportsko-rekreativnih aktivnosti u 2016. godini u iznosu od 1.390.000,00 kuna raspoređuju se na pravne osobe u iznosima kako slijedi u Odluci.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u razdoblju rujan - prosinac 2016. godine nastavlja s programom financiranja troškova javnog prijevoza redovitih učenika srednjih škola.
 
Nakon što je javna rasprava o krovnom dokumentu reforme, Okviru nacionalnog kurikuluma, završila 27. svibnja 2016. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvorilo je javnu raspravu (savjetovanje sa zainteresiranom javnošću) o preostalim kurikulumskim dokumentima (izuzev kurikuluma nacionalnih manjina), kao i javnu raspravu o trima metodološkim priručnicima u kojima se, između ostaloga, nalaze osnovne smjernice za izradu kurikulumskih dokumenata.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvara javno savjetovanje o Metodološkom priručniku za izradu prijedloga područja kurikuluma.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvara javno savjetovanje o Metodološkom priručniku za izradu prijedloga predmetnih kurikuluma.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvara javno savjetovanje o Metodološkom priručniku za izradu prijedloga kurikuluma međupredmetnih tema.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Islamski vjeronauk.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Pravoslavni vjeronauk.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Katolički vjeronauk.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Latinski jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Grčki jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Politika i gospodarstvo.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Etika.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Logika.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Psihologija.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Sociologija.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Filozofija.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Likovna kultura i Likovna umjetnost.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Informatika.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Tehnička kultura.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Geografija.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Kemija.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Fizika.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Biologija.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Priroda.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Priroda i društvo.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Matematika.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Francuski jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Talijanski jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Njemački jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Engleski jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Hrvatski jezik.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Učiti kako učiti.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Poduzetništvo.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Osobni i socijalni razvoj.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Zdravlje.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Održivi razvoj.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma međupredmetne teme Građanski odgoj i obrazovanje.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma društveno-humanističkog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma umjetničkog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma prirodoslovnog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma jezično-komunikacijskog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma matematičkog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma tjelesnog i zdravstvenog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu kurikuluma tehničkog i informatičkog područja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma za strukovno obrazovanje.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma za gimnazijsko obrazovanje.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnog kurikuluma za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu izmjena i dopuna Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za poticanje i prilagodbu iskustava učenja te vrednovanje postignuća djece i učenika s teškoćama.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za vrednovanje procesa i ishoda učenja u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju.
 
Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta izvješćuje javnost da je u Narodnim novinama br.: 31/2016 objavljena Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2016./2017.
 
Izmjena Upute o načinu popunjavanja i predaji obrasca Izvještaj o obvezama.
 
Ruska zemljopisna udruga raspisala je nagradni natječaj za prestižnu međunarodnu nagradu.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta raspisuje Javni poziv za financijsku potporu radu znanstvenih i znanstvenostručnih udruga u 2016. godini.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta raspisuje Javni poziv za financijsku potporu programima popularizacije znanosti u 2016. godini.
 
Državna nagrada za sport "Franjo Bučar" najviše je priznanje koje Republika Hrvatska dodijeljuje za iznimna postignuća i doprinos od osobitog značaja za razvoj sporta u Republici Hrvatskoj.
 
Na temelju Zakona o tehničkoj kulturi (Narodne novine, broj 76/93., 11/94. i 38/09.) i Pravilnika o Državnoj nagradi tehničke kulture „Faust Vrančić" (Narodne novine, broj 1/94.) raspisuje se javni poziv za dodjelu ove nagrade koja se dodjeljuje za iznimna postignuća u tehničkoj kulturi.
 
Vlada Republike Hrvatske zaprimila je 20 milijuna eura od Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) za provedbu Drugog projekta tehnologijskog razvoja (STP II). U sklopu provedbe zajma, MZOS želi angažirati savjetnika za nadzor i kontrolu izrade idejnog, glavnog i izvedbenog projekta za Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO) pri Sveučilišnome računskom centru SRCE. Navedeni projekt predviđa uspostavu mreže nacionalnih sjedišta HR-ZOO za smještaj računalnih i spremišnih resursa u već izgrađenim objektima na lokacijama u četiri hrvatska sveučilišna grada: 3 centra u Zagrebu i po 1 centar u Splitu, Rijeci i Osijeku.
 
Natjecanje se organizira u svrhu promicanja učenja jezika i prevođenja, kao pomoć učiteljima i učenicima te u svrhu promicanja zajedničkih aktivnosti sa školama u inozemstvu. Broj škola koje će biti odabrane iz svake države članice bit će jednak broju zastupničkih mjesta koje država članica ima u Europskom parlamentu.
 
SAIA (Slovačka akademsko-informatička agencija) i Ministarstvo obrazovanja, znanosti, istraživanja i sporta Slovačke Republike, u sklopu Narodnoga stipendijskog programa Slovačke Republike, objavljuju poziv za podnošenje molbi za stipendije za studijske, istraživačke i predavačke boravke za 2016./2017.
 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske i Agencija za mobilnost i programe Europske unije, u suradnji sa Švicarskim veleposlanstvom, objavljuju natječaj za jednogodišnje stipendije Švicarske Konfederacije u akademskoj godini 2017./2018.
 
Prefektura Kanagawa iz Japana organizira dječju dvogodišnju izložbu od 1979. godine, UN-ove Međunarodne godine djeteta.
 
Slobodna Država Bavarska preko Bavarskoga visokoškolskog centra za srednju, istočnu i jugoistočnu Europu (BAYHOST) nudi u akademskoj godini 2017./2018. kandidatima iz Hrvatske godišnje stipendije za poslijediplomske ili doktorske studije na bavarskim visokim učilištima.
 
Natječaj provodi Tadeusz Makowski srednja umjetnička škola u Łódźu u Poljskoj s ciljem promicanja otvorenog društva u kojem je moguć suživot predstavnika svih zajednica, različitih nacija, kultura, tradicija, religija, jezika te se pozivaju sve umjetničke škole u Republici Poljskoj i inozemstvu da na originalan i kreativan način sudjeluju u međukulturnom istraživanju u umjetnosti pod nazivom „Terrorism-not“.
 
Video sadržaj